11 Eylül 2014 Perşembe

KELEBEK HIRKA


Instagramdan  takip edenler Ayvalık pazarından aldığım kelebek desenli scuba tipi kumaşı hatırlayacaklardır. .Parça olarak satın aldığım kumaşı sadece gövde kısmında kullanabildim çünkü kumaş üzerinde yüksek derecede yıkanmasına rağmen çıkmayan  siyah boya lekeleri vardı.



      Kol dikiminde   çok kalın bir penye kullandım .Aynı kumaştan  daha önce bu yazımda bahsetmiştim.



Ön kısmındaki beyaz bandı kollarda kullandığım kalın penyeden diktim, göğüs altından tutturmak için de  yine agraf kullandım.

                                                                       


SEVGİLER 

İnstagram /  yasemin_uzunoglu


5 yorum:

  1. çok güzel olmuşşş..kelebek aşığı biri olarak bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. havaların serinlemeye başladığı şu günlerde ne güzel olmuş . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Her zaman ki gibi harika olmuş, size de çok yakışmış güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım , ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Çıtır olunca yakışıyor :) eline sağlık canım.

    YanıtlaSil