1 Eylül 2014 Pazartesi

İKİ LEOPAR PANTOLON

 Bu yazımda bahsettiğim leopar pantolondan bir tanede Naza diktim. Likralı , ince ve pamuklu kumaşı sayesinde çok rahat ettik , yoksa bu sıcakta pantolon giymek tam bir eziyet olurdu.



               Kendi pantolonumu yandan fermuarlı ,  Nazın pantolonunu ise belden lastikli olarak diktim.Üzerimdeki kayık yaka ve düşük kollu siyah bluzdan ise yine burada bahsetmiştim.


Ben Naza  tayt ve pantolon dikiminde bebek lastiği yerine özellikle erkek pantolon askısı kullanıyorum . Bunlar normal lastiklere çok daha sağlam oldukları gibi kolay kolayda esneme yapmıyorlar .Sanırım metresini 50 kuruşa almıştım , tavsiye ederim .






Bu fotoğrafları çektirdiğimiz günün ertesi yani   Pazar sabahı  klimadan çarpılmış bir şekilde uyandım , normalde klimayı çok kontrollü bir şekilde kullanırım ama nasıl olduğunu anlamadan soluğu acilde aldık , pazar günü için çok güzel planlarımız vardı kısmet değilmiş ben evde dinlenirken Naz babasıyla bensiz gezdi.Şimdilik durumu bir iğne ve bir antibiyotikle kurtardık gibi :)


                                             Güzel ve keyifli bir hafta olması dileğiyle 

Anne - kız leopar takım leopar pantolon -  ben diktim
Siyah kayık yaka bluz -  ben diktim 
Siyah deri portföy -  ben diktim 





3 yorum:

  1. leopar size yakışıyor ne diyim şimdi güle güle giyin ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim size sac boyama hakkinda danismak istedigim bir sey var ama gmail adresinizi bulamadim. Yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler :))

    YanıtlaSil