16 Eylül 2014 Salı

Son Birkaç Gün

Son bir haftadır evde tatlı bir telaş  yaşıyoruz.Bir çok minik gibi bizde geçen hafta ana okuluna başladık.Çok mutlu , kıpır kıpırız sürekli  :)



 Nazın pembe elbisesini  geçtiğimiz kış dikmiştim  sanırım bu ikinci giyişi ama gördüğünüz gibi boyu baya bir kısalmış, daha doğrusu Naz uzamış.



 Bir kaç gün önce Ayvalık perşembe pazarından kumaşlarım kargoyla geldi. Kamuran hanımla sürekli telefonda konuşuyoruz , bana uygun olan parçaları ayırıyor ve kargoya veriyor.Son gelenler genelde ince yazlık kumaşlardı bundan sonra triko ve çelik penye tarzında kumaşlar  istedim.



Bu çalışmanın bir benzerini kendime yapmıştım.Buradan bakabilirsiniz.Yine aynı methodla bir tanede Naza yaptım.Beyaz penye yine kendime diktiğim bluzlardan kalan kumaşlardan dikildi.



Pratik çocuk penye dikimi burada  anlatmıştım. Bu takımda Naz hanımın bu haftaki siparişi.



Umarım yeni eğitim ve öğretim yılı hepimiz için hayırlı olur.Çocuklarımızın  gülen gözleri sürekli değişen,  yapboz tahtasına dönmüş bu  eğitim sisteminde kaybolmaz ,tek temennim bu .





7 yorum:

  1. Pembe elbise icin de daha bir sirin olmus Naz cok yakistirdim. İnsallah sever Naz okulunu

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısın Naz maşallah sanaaa.. o tontiş yanaklarını öpebilir miyimmm :)
    yine döktürmüşsün annesi.. seviyorum seni okumayı. arada yorum yazmasam hergün girip bakıyorum :) çok samimi ve cana yakınsın.
    öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım Naz'ın yeni okul dönemi, dualarına amiin diyorum çocuklarımızın yaşama enerjisini söndürmesinler.. bilinçli şefkatli eğitimcilerle karşılaşsınlar hep. Naz'a kıyafetleri çok yakışmış çabucak büyüyüveriyorlar bu yaşlarda. yeni takımlarına da bayıldım bu yöntemi denemek istiyorum nasip olursa. becerikli annesinin ellerine emeğine sağlık. yeni kumaşlarında hayırlı olsun kolay gelsin diyorum şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Saadet ablacım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Naz'ın okulu hayırlı olsun , bizim okul yolumuza benzettim parkı :)
    dikişlerinizde kolay gelsin .

    YanıtlaSil