2 Eylül 2014 Salı

Beyaz , Kot ve Payet

 Ne zamandır Ayvalık pazarından 1 tl ye alıp diktiğim bu kloş kot eteğin üzerine giyecek beyaz bir parça arıyordum , sonra aklıma yine geçen hafta diktiğim uzun kollu  kelebek desenli payetli bluz  geldi. Aynı kumaştan birde düşük kollu bir bluz diktim, cuma akşamı 2 saatte dikip hafta başı giydim.



Kol ve yaka ağzına  kendi kumaşından bant geçerken etek ucunu ise sadece tek kat olarak bastırdım.Bu bluzun üzerinde de yine kelebek olsun istedim .Aynı kumaş şimdi   Naza dikilmek üzere bekliyor :)




Mavi kot etek -  ben diktim
beyaz payetli kalın penye -  ben diktim
zebra desenli çanta -  ben diktim



12 yorum:

  1. çok şeker olmuş eline sağlık güle güle giyin Yasemin hanım :)

    YanıtlaSil
  2. diktiğin herşeyi büyük bir hevesle bekliyorum bluzunda çok güzel olmuş çok beğendim güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Yine çok şık olmuş payeti el ilemi yoksa makineylemi diktiniz kumaşa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köşelerinden atmaması için ilk önce el ile diktim sonra üzerinden makine geçtim

      Sil
  4. Etek tam kloş mu?ve de etek ucu baskısı makinamı?aynı kumaştan ben de aldım Kamuran Hanım'dan . Çok yakışmış!👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet etek tam kloş , etek ucunu ince olarak iki kez katlayıp makinede diktim , kumaş çok kalın olmadığı için iyi durdu

      Sil
  5. Ayakkabı ve kelebek uyumuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Yasemin çok tatlısın çokkk

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler!ne zaman sorsam çok güzel yanıtlar veriyorsunuz.

    YanıtlaSil