30 Eylül 2014 Salı

UZUN LEOPAR HIRKA


Uzun  bluz - hırka tarzı  üstleri çok seviyorum , hem dikimi çok kolay hemde çok kısa sürede bitirip hemen giyebiliyorum.



 Kumaşım orta kalınlıkta sandy bir jarse yaklaşık 15 gün önce Antalya ucuz Bursa kumaş pazarından almıştım.Pratik hırka dikimini bir çok yazımda  anlatmıştım bu yüzden detaylarını koymadım.



Yine göğüs altından siyah bir agraf kullandım.




Fotoğrafları çektiğim gün hava çok rüzgarlıydı , bu yüzden hırkanın çan kesimi çok net değil.




En kısa sürede görüşmek üzere :)




15 yorum:

  1. Yine pek güzel olmuş, güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş sondan bir önceki resimdeki duruşunu çok beğendim . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. merhabalar özlem ben diktiklerinizi çok beğeniyorum size şunu sormsk istiyorum penye dikmek için overlok makinanız varmıyoksa düz makinadamı dikiyorsunuz düz makinada penye nasıl dikilir cevaplarsanız sevinirim selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır overlock makinem yok , normal makinede dikiyorum yalnız ev tipi makinelerde penye dikerken çok ince penye seçmeyin biraz kalın ve tok bir kumaş olmalı yoksa esner , kıvrılma yapar . Ben penye için singerin en ince iğnesini kullanıyorum tansiyonu da 3 te tutuyorum aynı durum jarse kumaşlar içinde geçerli.

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık güle güle giyin üzerinizdeki duruşunu ben resimlerden daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. çok şık:) ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Kendi tarzınızı ne güzel diktiklerinizle yansıtıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  7. Bu hırkaya desenine bayıldım,sizede çok yakışmış.Ellerinize sağlık keyifle giyin inşallah

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık çok güzel bundan almak istiyorum fiyat ne

    YanıtlaSil