28 Eylül 2014 Pazar

Siyah File Bluz ve Leopar Çanta

Takip edenler bu file bluzu mutlaka hatırlayacaklardır , yine çok kısa sürede dikip çok pratik dikişlerimden biriydi ,buradan bakabilirsiniz.



 Fotoğrafların bir çoğu cep telefonu kamerası çekildiği için görüntü kalitesi biraz düşük , lütfen kusura bakmayın.



Son diktiğim leopar desenli suni deri çantanın dikim aşamalarından bu yazımda bahsetmiştim.File bluzun kumaşı gibi bu deride kumaşmanyadan gelenler arasındaydı.





 siyah file bluz - ben diktim  / kumaşmanya
leopar çanta - ben diktim / kumaşmanya
siyah kot - diesel
                                                             
                                                                     


1 yorum:

  1. çok hoş hepsi de:))
    kısa kolu görünce üşüdüm sadece ankara çok soğuk.sevgiler :))

    YanıtlaSil