18 Eylül 2014 Perşembe

Pembe - Beyaz


Baykumaştan gelen pamuklu, likralı ve  pike tarzı kumaşı dikmek için havaların biraz serinlemesini bekledim.Kumaşa karşı biraz şüphelerim vardı ama diktikten sonra iyiki bu kumaşı seçmişim dedim.Hatta kumaşın devamı olsaydı kesinlikle birde üzerine kapüşonlu bir üst yapmayı çok isterdim.



Sanırım eşofmandan çok pantolon gibi durdu.Ev içi ve yürüyüş için çok rahat bir alt oldu.



 Kendime diktiğim alttan bir takımda Naza diktim. Her iki eşofmanın belinide lastikli olarak yaptım.


Naza diktiğim mıckey desenli beyaz penyeden bu yazımda bahsetmiştim.Sanırım ilerleyen günlerde aynı bluzdan kendisine birde uzun kollu olarak dikicem.


Akşam üstü yürüyüşe giderken çekinip instagrama koyduğumuz fotoğraflardan biri .

anne kız pembe  eşofman - ben diktim  /  baykumaş
anne kız takım beyaz bluz -  ben diktim  / kumaş Ayvalık perşembe pazarı



4 yorum:

  1. Tam kışa uygun bir kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. her ikinizede çok yakışmış güle güle giyin

    YanıtlaSil
  3. rengini çok sevdim kumaşta böyle adam akıllı hani :) güzel günlerde giyinin :)

    YanıtlaSil