22 Eylül 2014 Pazartesi

Kumaşmanya.com dan Yeni Deriler ve Son Diktiğim Leopar Çanta


Cuma günü kumaşmanya.com dan istediğim deriler geldi,Bu sefer deriler biraz bana özel oldu.İstediğim leopar desenini ben mail olarak kendilerine ilettim ,  kumaşmanya deseni hazırladı.Leopar desenli suni deriyi hemen diktim bile şimdi sırada fuşya  var.



Deri kendiliğinden keçe astarlı ,çok güzel makinede rahatlıkla dikebildim.Sadece sap kısmını dikerken  biraz zorlandım o kısımda da  deri üzerine biraz yağ sürüp daha rahat kaymasını sağladım.Çantanın alt kulak kısmını bu sefer biraz daha geniş tuttum.



İç astarında ince yumuşak beyaz bir deri kullandım.Çantanın daha sert durması içinde astarla dış deri arasına tela koydum.



Bu çantayı kendim için diktim .  Bu yüzden fermuar ve cep yapmadım.Fermuarlı çantalar beni yoruyor ,normalde de pek kullanmıyorum zaten .Çok büyük cüzdan ve büyük telefon kullandığım için cepler hep boşta kalıyor.Ben genelde bu tarz çantaların içine birde ayrıca organizer çanta dikiyorum ,onuda bir ara paylaşırım .Çanta içinde çanta durumunu seviyorum yani :)



 Askılarıda çok sağlam zımbalarla makinede basıp çantayı bitirdim.



İşin en stresli kısmı kesinlikle şu zımba basma  , en ufak bir kayma ve hatanın geri dönüşümü olmuyor en çok zaten sapları yerleştirmede oyalanıyorum.



Aslında fotoğrafta göründüğünden çok daha büyük bir çanta oldu .Kalan parçalardan sanırım bir de kapaklı bir çanta dikebilirim.Çanta postları bu hafta yine blogda olacak.

Benim çantam , benim kumaşım  bana özel olsun diyorsanız bu siteye mutlaka  bir uğrayın.


                                                                 Teşekkür ederim kumaşmanya

                                                                   instagram /  yasemin_uzunoglu



5 yorum:

  1. çanta çok güzel olmuş, bayıldım! zaten derilerin ikisi de çok hoş. deri dikerken teflon ayak kullanıyor musun? ben çok rahat ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır teflon ayağını hiç denemedim ama hemen bir bakıcam :)

      Sil
  2. sizin çanta postlarına bayılıyorum tabi diğerlerinede :)) bloğa girdiğimde ilk sayfasına baktığım kişilerdensiniz merakla beklemedeyim leopar diyince artık aklıma hep siz geliyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  3. Zimba makinasinin kullanimi ve canta ici organizeri gosterebilirmisiniz
    Cok begendim cantalarinizi emeginize saglik :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Yasemın hn. Uzun yıllar suren bır çalışma hayatım oldu ve bır yıldır sonlandırdım. Kendıme evde çeşitli ugraslar aradım. Sızın dıktıgınız çantalar dıkkkatımı cektı. Bana ılham kaynagı oldunuz. Sızı tebrık ederım. Bende evde amatorce bırseyler dıkmeye çalışıyorum. Sevgıler,

    YanıtlaSil