28 Mart 2014 Cuma

ANNE KIZ KAMUFLAJ - 2

Şu sıralar güzel havanın tadını çıkarıp , güneşten bol bol faydalanıyoruz.Bugünde Naz parkta rahat rahat oynasın diye kamuflaj taytını giydirdim, takımımız bozulmasın diye bende yine kendi diktiğim kamuflaj  bluzumu giydim.



                                                    Aynı takım daha önce bu yazımda da vardı.



Kamuflaj bluzumu  şimdiye kadar hep  siyah kot pantolonla giymiştim. Bugün ilk kez yine kendi diktiğim siyah jarse kloş etekle denedim. Bu hali daha çok hoşuma gitti :)



                                           Kamuflaj bluzumu daha önce burada ve burada paylaşmıştım.



             Metal bilekliğimi buradan aldım, lastikli olduğu için çok rahat ve kullanışlı  bir aksesuar. Çanta ile de uyumlu olduklarını düşünüyorum.



                                                  Siyah kloş etek - ben diktim
                                                Naz kamuflaj tayt - ben diktim
                                                     Kamuflaj bluz - ben diktim
                                                   Siyah deri çanta - ben diktim
                                                        Metal bileklik - choies

                                          Güzel bir hafta sonu sizin olsun :))
                                                            SEVGİLER...



4 yorum:

  1. çok güzelsiniz havada güneşli sizi görünce içimiz açıldı

    YanıtlaSil
  2. çok tarz olmuş kamuflajın renkleri size çok yakışıyor

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, anne-kız gene çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil