6 Mart 2014 Perşembe

DANTEL HIRKA


                             Bugün yine tepeden tırnağa diktim - giydim durumu söz konusu. Özellikle diktiğim                                               parçaları seçmiyorum ama yeni dikilenleride hemen giymek istiyorum.




                                                          Dantel hırkadan bu yazımda bahsetmiştim .
                          Sanırım sıcaklar basana kadar bir süre daha üzerimde görebilirsiniz ,tam benlik oldu :)



Bir önceki yazımda bu çantanın dikiş detayları vardı. Mavi leopar kloş etek ise yine son dikilenlerden ona da buradan bakabilirsiniz.




                                                                   SEVGİYLE KALIN :)
                                                                 


20 yorum:

  1. hepside çok güzel olmuş, hele çantaya bayıldım.. güzel günlerde giy Yasemin hanım ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. herşey çok güzel ama ben topuzunuza bayıldım yüzünüz daha da güzel ortaya çıkmış şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bugün uçuş topuzu oldu :) teşekkürler....

      Sil
  3. Eteginizle hirka cok uyumlu olmus gule gule giyin

    YanıtlaSil
  4. Güle güle giyin hepside çok güzel...Topuz ayrı bi yakışmış çok hoş olmuş...Resimlerde Naz'ı göremiyoruz artık o cici kombinleriyle ...

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan yasemincim çok güzel olmuş... saçlarınıda görmezden gelemyceğim dogrusu ara ara böyle yap çok yakıştı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim topuzu genelde yazın çok sık yapıyorum bazen fön çek uğraştıryor beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Cok guzel olmus hepsi bol dikisli gunler.pelin

    YanıtlaSil
  7. Diktikleriniz zaten çok hoş. Ama gerçekten topuz çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  8. yasemin hanım çok güzel görünüyorsunuz.yanaklarınız pembe pembe :) doğal hali mi yoksa allık mı , birde saçlarınızı her zaman düz görüyoruz size çok yakışıyor.sanırım her gün fön çekiyorsunuz, zor olmuyor mu. ben çok üşeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allıklı hali tabi yoğun pembe kullanmayı seviyorum :)

      her gün fön çekmiyorum sadece kuruturken fırçayla biraz şekil veriyorum yoksa başa çıkamam :)

      Sil
  9. Bende eskiden çok çanta dikerdim. Beni bu güzel çantalarınla tekrar çanta dikişine döndüreceksin
    Hepsini güle güle giy

    YanıtlaSil
  10. saçlar ve yanaklara da bayıldım bu kez

    YanıtlaSil
  11. Saçınız çok hoş olmuş belki bir gün bu topuzu nasıl yaptığınızı da paylaşırsınız bizmle, sevgiyle kalın

    YanıtlaSil