31 Mart 2014 Pazartesi

LARGE MAKSİ ETEK


Başlıktanda anlaşıldığı gibi son diktiğim siyah - beyaz leopar desenli kloş etek daha önce diktiğim maksilere nazaran çok daha geniş ve uzun oldu.Etek ile ilgili ayrıntılar bu yazımda vardı.


                               Tabiri caizse yerleri süpüren , efil efil yani tam istediğim gibi bir maksi etek oldu :)



Üst siyah triko -penye karışımı olan  bluzumu daha önce bir kaç yazımda daha paylaşmıştım. Özellikle maksi eteklerin üzerine çok sık giyiyorum.Burada ve burada vardı.



                          Şu sıralar yine takı aşkım kabardı , gördüğüm her iri taşlı aksesuarı toplamaya başladım.



                                                   Son aldığım takılar arasında bu taşlı bileklik 



                                                                              ve bu kolyede vardı.



                                                             siyah bluz- ben diktim
                                                 maksi leopar kloş etek - ben diktim
                                                          taşlı bileklik - persunmall
                                                          kelebekli kız kolye- rosegal


14 yorum:

  1. Bayıldım eteğe.Kaç metre kumaş gitti acaba:??

    YanıtlaSil
  2. Cok gizel olmus eline saglik.pelin

    YanıtlaSil
  3. etek çok güzel olmuş takılar da tam sizlik güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Yasemin, çooook yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş eteğin ellerine sağlık Yasemin,takıların da çok hoş özellikle kolyen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serap ve Ebru hanım çok teşekkür ederim , Kendine moda sevgiler :))

      Sil
  6. Çok zayıflamışsın gözümden kaçamadı:) süper olmuşsun Yasemin.Bana da söyle nasıl verdin...???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok aslında yazdan beri aynıyım hatta şu anda kilo almamak için uğraşıyorum :)

      Sil
  7. Kalin lastikmi kullandin beline.pelin

    YanıtlaSil