26 Mart 2014 Çarşamba

SON ALDIKLARIM ve EŞİMİN JESTİ


Son zamanlarda çok sık alışveriş yaptığım ve ürünlerinden çok memnun kaldığım sheinside alışveriş sitesinden iki parça daha sipariş verdim. Biraz zor karar versemde ilk tercihim bu şifon siyah elbise oldu. Bu sefer elbiseyi XL olarak istedim , bedende değil ama boy olarak sorun yaşamak istemedim. Resimlerde elbisenin kol altı biraz açık duruyor sanırım ben straptez yarım bir body ile kullanıcam.




Bu krem rengi dantel ceketi istememin en büyük nedeni yine  ilk bahsettiğim siyah elbise oldu.Bahar aylarında iki parçayı beraber kombinlerim diye düşünüyorum.Ayrıca yine kendi diktiğim maksi eteklerle güzel bir takım olabilirler.





Bu son iki parça  Marilyn Monroe desenli tunik  ve gri ceket  eşimin jesti oldu. O kadar çok bıdı bıdı yaptım ki sonunda elinden kredi kartını alıp bu iki parçayı da sponsorluk kapsamındaki ürünler  dışında ödeyerek aldım.





Ceketin üzerindeki düğme , yaka ve ceplerindeki siyah şeritlere bayıldım. Sitede çok daha güzel fotoğraflar var.


Tam bir Marilyn Monroe aşığı olarak bu elbiseyi seçmeme şaşırmamak gerekir. Ama ben bunu  elbise değil de tunik olarak kullanmayı düşünüyorum 
                                 
                     


                                                   Bunlarda benim daha önceki sheinside  seçimlerim...








9 yorum:

  1. Ayyy hepsi çok güzel ama siyah elbiseye bayıldımm...

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde giyin :) Yazın anatalya sıcağında içine straplez bile olsa terletebilir.Ama siz bence onu kol altlarından azıcık kapatabilirsiniz .Belli bile olmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi ayrı güzel bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. sizle alışverişe çıkmak lazım seçimleriniz harika güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller ama en çok elbiseyi beğendim güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  6. yutdışından sipariş verince kargo ücreti çok geliyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok değil . Zaten kargo ücretini aldığınız ürünün üzerine koyulup sizden kesiliyor :(

      Sil