13 Mart 2014 Perşembe

LEOPAR BİR ŞEYLER


Hafta başı aldığım kumaşlar yavaş yavaş dikilmeye başlandı . Leopar kalın tok bir penyeden etek ucu evaze gelen uzun bir hırka diktim. Kumaş biraz pahalıydı ama değdi diyebilirim, Üzerimdeki duruşu tam istediğim gibi oldu.Aynı kalıp hırkayı ve dikiş  aşamalarını  daha önce burada paylaşmıştım.







Kumaş kalın  çelik bir  penye olduğu için arka kısmı tam oturmadı , ben yine tüm dikiş kurallarını alt üst ederek ortaya biraz uzunca bir pens attım ,kumaş desenli olduğu için dikiş yerleri pek belli olmadı . Pensten sonra bel kısmı daha güzel oturdu.



                                      Göğüs altından hırkayı tutturmak için yine bir adet siyah plastik çıt çıt kullandım.


       Kalan kumaştan da Naza bir takım yaptım. Sadece siyah bluzun dikişleri kaldı.Biter bitmez yine burdayım :)

                                                                      SEVGİLER :)



10 yorum:

  1. yine çok güzeller yine imrenerek baktım maşallahh Yasemin hanım :)
    Naz'a çok yakışacak bu takım.
    size birşey sormak istiyorum mail atabilirmiyim?
    sevgiler..
    Naz'ı yerime öpermisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öptüm bile :))
      Tabiki mail atabilirsiniz sayfamda var adresim :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş yeni dikiş meraklısı olarak seni beğeniyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Hırkaya ve nazın takımlarına bayıldım doğrusu! çook harika olmuşlar gerçekten.. bu arada kumaş almaya gitmeyi hatırladım ben de. :)) güzel günlerde giyinin kızınla beraber çok şık olmuşlar her zamanki gibi. :)

    YanıtlaSil
  4. Nazin pijamasina bayildim güle güle kullansin

    YanıtlaSil
  5. Çook beğendim birazdaha uzuunu tam benlik uygun kumaşla umarım bende dikebilirmm ♥ o marifeli ellerne sağlık Naz'ın bluzunun erkek versiyonunu dikicem Emin' inş. Senin paylaşımlarınla mujukk :*)

    YanıtlaSil
  6. Leopar deyince aklıma Yasemin Uzunoğlu geliyor hemen..))Harika olmuş yine:))

    YanıtlaSil