19 Mart 2014 Çarşamba

KAZAYA KURBAN GİDEN BEYAZ DERİ ÇANTA


 Son diktiğim beyaz deri kapaklı portföy çantayı çöpe gitmekten son anda kurtardım diyebilirim. Aslında kocaman yandan askılı yine kapaklı bir çanta olacaktı.



  Nazın gazabına uğrayan beyaz deri ben mutfaktayken bu hale gelmiş, niye böyle yaptın kızım dediğinde aldığım cevap ise  bak anne bende çanta diktim oldu :(  Normalde bu tarz huyları hiç yoktur, gerçekten çok şaşırdım .  En kötü olanı aslında bu bir sipariş çantaydı. Allahtan sahibi anlayışlı bir bayandı ve sorun çıkarmadı .



Deriyi kurtarabildiğim kadarıyla  daha küçük bir çantaya çevirdim.Önceki model körüklüydü ,bunda körük yapamadım.


                                                  Üzerinde 50 adet zımba , manyetik çanta çıt çıtı var.



                                     Astarında beyaz renge uygun olan gümüş renkli kapitone kullandım.







   Şu sıralar dikmek istediğim puantiyeli ve desenli elbiselerle rahat kullanabileceğim bir  çanta oldu diyebilirim


9 yorum:

  1. Böylede güzel olmuş yasemin hanım en azından bir kısmı kurtulmuş. Naz ın canı sağolsun fıstığın. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Yinede gayet guzel.cocuklarin bazen boyleseyler yapasi oluyo benimde basima geldi birkac kez canlari sogolsun yanlisi boyle ogreniyolar.pelin

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun çocuklarla böyle kazalar oluyor maalesef ama iyi kurtarış olmuş. Naz'a nazar değdi bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazar değilde benim dikkatsizliğimden kaynaklandı aslında :(

      Sil
  4. merhabalar yasemin hanım. çok güzel şeyler yapıyorsunuz.bir sorum olacaktı. deriyi dikerken makine ayarlarını tansiyon vs. kaça getiriyorsunuz. ben deri dikerken altta ipler toplanıyor. gevşek oluyor. kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde tansiyonu 3 te tutuyorum ve özellikle deri dikmeden önce makineyi yağlıyorum.

      Sil
  5. ayy sen harikasın ya hazırlarlara taş çıkarır bayıldım gene

    YanıtlaSil