3 Mart 2014 Pazartesi

LEOPAR BOMBER CEKET

Üzerimdeki leopar desenli bomber ceketi  ben diktim demeyi çok isterdim ama ne yazık ki hazır bir parça.Normalde bu tarz spor bomber ceketlerle pek aram yoktur ama işin içine leopar girince akan sular durur.


                                                  Çok rahat ve tam mevsimlik bir ceket diyebilirim.


                          Kendi diktiğim zımbalı deri çantamı  o kadar sık kullanıyorum ki neredeyse her gün elimde.





                                                                      Deri çanta - ben diktim
                                                           spor pantolon - eski /  Amsterdam
                                                               leopar bomber ceket- choies
                                                     
                                                   
                                                  

5 yorum:

  1. çok yakışmışşş...gerçi yakışmayan da yokki :)

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış zaten leopar size çok yakışıyor Yasemin hanım :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba yasemin hanım. bişey sormak istiyorum.çantaya fermuar dikerken çok zorlanıyorum. yani uc kısımlarının güzel görünmesi için püf noktası varmı. özellikle fermuarın kafa kısmını dikimi nasıl olucak. metal kısım varken dikiş olmuyor..özlem

    YanıtlaSil
  4. Fermuarı daha ince seçmeye çalışın ben özellikle metrelik fermuarla çalışıyorum o kısıma denk düşecek astarı daha ince tutuyorum çok kalın düşerse içeriden elinizle ince ince dikebilirsiniz makineyi çok zorlamayın bu seferde iğneniz kırılabilir

    YanıtlaSil