11 Mart 2014 Salı

ZEBRA ve BAYKUMAŞ


Baykumaşın son gönderdiği kumaşların arasında bu pamuklu zebra desenli
 siyah  pamuklu viskonda vardı.


Kumaş çok fazla esnemediği için nasıl bir model yapacağıma bir türlü karar 
verememiştim .Sonunda yine içinde çok rahat ettiğim bir uzun kollu bir bluz diktim. 



 Yine herhangi hazır bir kalıp kullanmadım,  göğüs yanları ve göğüs altından ikişer pens atıp kumaşı üstüme oturttum. Etek ve kol ağzını sadece kıvırıp dikerken yaka bandını ise kendi kumaşından biye ile çevirdim.Bu bluzun kalıbını yine kendimce mulaj kağıdına aktarıp  kendi ölçülerime göre kendi kalıbımı kendim çıkardım .Çok güzel bir viskon kumaşım daha var , onuda aynı kalıbı kullanarak dikmeyi düşünüyorum :)



                                       Bu bluzu bir daha ki sefere beyaz kloş bir etekle giymek istiyorum.Ama önce güzel                                                                                                 ve kaliteli beyaz bir kumaş bulmam lazım :)                           

                                                                SEVGİLER  :)                                                                  

13 yorum:

  1. yasemin hanım bluza bayıldım kot etek yada kot pantalonlada olur beyazlada gider.çok şirin bir deseni var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler , havalar ısınınca beyaz etekle giyerim heralde

      Sil
  2. tatlım şahane olmuş çok yakışmış ellerine sağlık. öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aslıcım bende çok öpüyorum :)

      Sil
  3. harika kadın size altın makas demek istiyorum artık ... ZEYNEP..

    YanıtlaSil
  4. çok şahane olmuş yasemincim :) süper :)

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu yeni keşfettim niye bu kadar geç keşfetmişim diye de .çok üzüldüm şimdi her an dikişe başlayabiliirim sayenizde harika şeyler yapmışsınız

    YanıtlaSil
  6. bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Yasemin Hanım,
    Ben allığınızı çok beğendim hangi marka ve hangi ton paylaşabilir misiniz?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil