12 Mart 2014 Çarşamba

YENİ KUMAŞLARIM


Eşimin  atölye sahibi çok yakın bir akrabası bana geçen gün  harika kumaşlar hediye etti. Daha önce aynı kumaşları vitrininde görüp çok beğenmiştim. Kumaşları görünce o kadar çok sevindim ki  altın bulsam bu kadar mutlu olmazdım herhalde :) Koca üç paket kumaşı , eve zor götürdüm .
Gördüğünüz gibi  benim tarzımı yansıtan parçalar , tek kelimeyle bayıldım :)




                Ve yine hafta başı çok güzel çantalık deri kumaşlar aldım. Bu derileri 2 yıldır alışveriş yaptığım çanta malzemelerimi aldığım atölyeden aldım, oldukça büyük parçalar bu fiyata başka yerden kesinlikle alamazdım :)



                           Ben kumaşlar arasında kaybolmuşken Nazın keyfine diyecek yoktu.

                                                         SEVGİYLE KALIN :)


7 yorum:

  1. Kumaşların çok güzel güle güle dik Yasemincim :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemin hanım elinizde tuttuğunuz leopar desenli olana bayıldım viskonmu? sanki harika salaş pantalon olur gibi.

    YanıtlaSil
  3. Yasemin hanım çantalık derileri aldığınız dükkanın ismi nedir?biz de ulaşabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben size mail atarım ama atölyeye gidip bakmanız lazım internette satışı yok çünkü

      Sil
    2. Yasemin hanım adresi bana da söylerseniz sevinirim ben de Antalya da oturuyorum

      Sil
  4. Harikalar hepsine bayıldım özellikle zebra deseni gibi olana:))

    YanıtlaSil