21 Mart 2014 Cuma

FİYONKLU LEOPAR BLUZ


Havaların ısınmasıyla beraber benim ünlü maksi leopar eteklerim gün yüzüne çıkmaya başladı.Hatta dün gece yine farklı leopar deseni  kullanarak maksi bir etek daha diktim. Bir önceki yazımda vardı.



                        Üzerimdeki  siyah şifon bluz önden gayet sade görünse de arka sırt kısmında büyük bir fiyonk  detayı var.



                                                 Siyah deri portföyü de en son burada  kullanmıştım.


                        Leopar maksi eteği yine daha önce burada ve burada paylaşmıştım.



                                                     siyah deri çanta - ben diktim
                                            jarse leopar maksi kloş etek - ben diktim
                                                       siyah şifon bluz - sheinside


5 yorum:

  1. Bu leopar etegide klos mu bictiniz ciften dendir heralde .yakismis mutlu aksamlar.pelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu etekde kloş olarak verevden kesildi :)

      Sil
  2. yemin ederim şu leopar ve maksi etekleri sizin kadar güzel taşıyanını görmedim sizi gördükçe dikiş dikmeyi ögrenmek istiyorum artık ama ben son diktiğiniz siyah beyaz leopar eteğide çok merak ediyıorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim ..
      eteğin fotoğraf düzenlemesi biter bitmez blogda olur :)

      Sil
  3. Yasemin hanım bluz çok güzel sizede çok yakışmış fakat ne yalan söyleyeyim siz bundan çok daha iyisini kendiniz dikersiniz

    YanıtlaSil