26 Mart 2014 Çarşamba

DERİ KOLLU KABAN


Çok severek ve büyük bir hevesle  sipariş ettiğim bu deri kollu kabanı kargonun beklediğimden çok  daha geç gelmesi üzerine sadece evde fotoğraf çektirmek üzere giyebiliyorum. Antalya da havalar o kadar sıcak ki bununla dışarı çıkmam sanırım artık mümkün değil .Kısmet olursa bir daha ki kışa giymeyi planlıyorum.


Siteden şimdiye kadar aldığım ürünlerde    hiç sorun yaşamadım , aksine çoğu parça resimdekilerden çok daha kaliteli geldi gözüme.Sadece sipariş verirken large ya da x -large olarak seçiyorum. Mesela bu üzerimde kaban large , kalıpları tahmin edebileceğiniz gibi çok dar .






                                                      Yılan derisi çanta - ben diktim
                                                         Deri kollu kaban- sheinside



6 yorum:

  1. çok şıkmış çok da yakışmış fıstık gibisiniz zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş ama gelecek sezona artık,iyi günlerde giyin:))

    YanıtlaSil
  3. yasemin hanım peki türkiyeden sipariş yada alışverişlerinizde kaç beden giyiyorsunuz? kalıplarmı dar anlamadım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalıpları çok dar , normalde 38 bedenim

      Sil