17 Mart 2014 Pazartesi

SİYAH - BEYAZ LEOPAR TAKIM

Bu yazımda bahsettiğim son diktiğim leopar takımları cumartesi günü Nazla beraber giydik.Hava çok güzeldi ama biraz rüzgar vardı.



Leopar hırkayı yine kendi diktiğim scuba siyah pantolon ve bol aksesuarlı  deri çantayla kombinledim.




Nazın siyah penyesinide yeni diktim , parça bir kumaştı . Gözüm sürekli siyah kaliteli penyelerde ,Naz çok sık giydiği için  değişik aplike ve kumaş parçalarıyla süsleyip hazırda bırakıyorum.Malum hazır  çocuk siyah penye  bulmak biraz zor :(



Pratik çocuk taytı dikimi için buraya
Pratik çocuk bluz dikimi için buraya
Pratik hırka dikimi için ise buraya ve yine buraya bakabilirsiniz.




Naz leopar tayt - ben diktim
Naz siyah penye bluz- ben diktim
Leopar uzun hırka - ben diktim
Siyah deri çanta - ben diktim
Siyah scuba tayt pantolon- ben diktim


Güzel bir hafta olması dileğiyle :)

22 yorum:

  1. anne kız çok şıksınız elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyorsunuz özledim sizi :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş naz ın takımı çok şirinn sizin hırkada çok havalı güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus kiyafetler eline saglik naz cok yaramaz degil heralde bu dikisler kolay cikmaz yani zaman gerekli .pelin masallah diyelim buarada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür Naz bebekliğinden beri çok sakin bir çocuktu , evde saatlerce kendi kendine oyalanır, çok uyumludur. Tabii biraz da planlı hareket etmek gerekiyor , o zaman işlerin altından kalkabiliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba esnek kumas dikiyosunuz makinede esnek dikis kullaniyyosunuz degilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır esnek dikiş kullanmıyorum , sadece tansiyonu 3 de tutuyorum .

      Sil
  6. hırka çok harika olmuş gerçektenn!! acaba tek pens güzel durmazmı diye düşünmüştüm ama çok çok şık olmuş.. Nazın takımlarına da bayıldım ne kadar güzel olmuş maşaAllah çokta yakışmış ikinize de güzel günlerde giyinin hep beraber! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin :) kumaş desenli olduğu için pens yeri belli olmadı , yoksa hoş durmazdı .

      Sil
  7. Nasıl bir yetenek yaa bu maşallah ağzım açık takip ediyorum sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ama bu takım gerçekten çok yetenek istemeyen bir dikiş oldu , gayet pratik yani :))

      Sil
  8. anne kız kombinleriniz ve siz çok harika görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. yasemin hanım size bayılıyorum ne kadar becerikli ve ne güzel bir annesiniz masallah

    YanıtlaSil
  10. Duz dikiste nasil citlamiyo bende deniyim bi.ben esnek kullaniyorum biraz agir gidiyo isler ozaman hizli olmuyo hele yanlis olunca yandin sokulmuyoda fena yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben baştan beri öyle alıştım hiç sorun yaşamadım olmadı üzerine bir dikiş daha geçerseniz hayatta çıtlamaz :))

      Sil
  11. Ok.yarin denicem bi elbise dikiyorum da bakiyim nasil olcak .buarada bu sorulari soran pelin:)

    YanıtlaSil
  12. Ben elbise dikiyorum esnek kumastan deniyim bugun .duz dikisi tesekkurler.pelin ben sordum esmek sorusunu

    YanıtlaSil