31 Mart 2014 Pazartesi

KUMASMANYA .COM





                        Uzun zamandır beklediğim yeni  kumaş satış sitesi kumaş manya sonunda açıldı.
       Daha önce bu site ve bana gelen muhteşem kumaşlarla ile ilgili bir yazı hazırlamıştım buradan bakabilirsiniz.  


                             
Bu sitede farklı desenli kumaşların yanı sıra , kişiye özel kumaş siparişi de verebileceğiz.
Site sahibi sevgili Handan Hanım , bu işin hamurundan yetişmiş stilist, modelist ve aynı zamanda kimya mühendisi bir bayan .Site henüz çok yeni , sürekli takip etmenizi tavsiye ediyorum , şimdiden beğendiğim bir kaç parça tükenmiş bile.

Aklınızdan geçen , hayalini kurduğunuz deseni seçin , kumasmanya.com sizin için tasarlasın :)
Ben şimdiden bir kaç parça sipariş verdim bile , heyecanla bekliyorum

İletişim adresi - kumasmanya@gmail.com


SEVGİLER :)



1 yorum:

  1. Ne güzel , kumaş satan online sitelerin sayısı artıyor.

    YanıtlaSil