24 Mart 2014 Pazartesi

SİYAH - BEYAZ CEKET

Cumartesi hava yine Antalya da müthiş sıcaktı , turistler denize girerken biz  sadece uzaktan bakmakla yetindik . Nasıl olsa acelemiz yok , biz daha burdayız diyerek  avunduk  ama denize atlamamak için kendimi zor tuttum :)


Üzerimdeki ceketin ince olmasına rağmen , giydiğime pişman oldum diyebilirim , Allahtan içimde sadece askılı bir penye vardı .


Son diktiğim beyaz deri çantayı ilk kez kullandım , ceketle olan uyumu hoşuma gitti.
Ebatı , büyüklüğüde aslında tam benlik olmuş , her şeyi sığdırdım içine :)  Kullandığım çantalar kimilerine göre dev boyutlu gelse de ben küçük çanta asla kullanamıyorum .


Altın sarısı bilekliği ise buradan almıştım. İlk bakışta ağır bir zincir gibi duruyor  aslında içi boş , çok hafif  plastik bir aksesuar .





                                                  Güzel bir hafta olması dileğiyle :)

                                                 beyaz deri portföy -  ben diktim
                                                  siyah beyaz ceket - buradan 
                                                   sarı zincir bileklik - buradan 



5 yorum:

  1. çok şıksınız yasemin hanım

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir ceket modelini çok beğeniyorum. Çantanızda ayrı bir güzel. Bende sevmem küçük çantaları bence böyle daha iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen Aycan hanım.. beğendiğinize sevindim .

      Sil
  3. neyi nasıl kullanacağınızı çok iyi biliyorsunuz cekete bayıldım ama çantaya daha çok bayıldım nazan

    YanıtlaSil