20 Mart 2014 Perşembe

JARSE LEOPAR HIRKA VE KUMAŞ ALIŞVERİŞİM


Daha önce çok severek diktiğim bu leopar desenli jarse kumaşı burada kullanmıştım. Son olarak elimde yarım metre ya var ya yoktu kalan parçayı da bu şekilde hırka yaparak değerlendirdim.




Alt etek kısmına siyah bant koyarak boyunu biraz uzattım , yoksa baya kısa kalacaktı. Kollar , arka gövde ve yaka bandında yine siyah sandy jarse var .





 Dün yine deli gibi kumaşçı, çarşı , pazar gezip durdum. Aynı fotoğrafları instagram hesabımda da paylaştım.Özellikle tay tüyü kumaşları biraz fazla aldığım için oldukça uygun fiyata geldiler.



Deri , duck ve tay tüyü kumaşlar dışında kendime de eteklik bu likralı beyaz kot kumaşını ve siyah - beyaz leopar viskonu aldım .

                                                            En kısa sürede görüşmek üzere :)


7 yorum:

  1. sizi ilgiyle takip ediyorm yasemin hanım ve paylaşımlarınızı ,samimiyetinizi seviyorm .sormak istediğim jarse penye gibi likralı esnek kumaşları kac no iğneyle ve makinenin hangi ayarında dikiyorsunuz.ben bu konuda sıkıntı çekiyorm.cevabınızı merakla bekliyorm.sevgiyel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      jarse dikmek biraz sabır ve özen istiyor , eğer dikişe yeni başlıyorsanız jarse ile başlamayın derim :(
      Jarse iğnesi olarak 70 numara kullanıyorum , zaten jarse ve penye iğnesi olarak geçiyor, tansiyonu genelde 3 de tutuyorum. Dikerken kumaşı biraz gevşek bırakın , çok çeke çeke dikmeyin . Zamanla eliniz alışacaktır merak etmeyin :)

      Sil
  2. hepside çok güzel görünüyor yasemin,tay tüyü kumaşı nerde kullandığını merak ettim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tay tüyü kumaşı genelde çanta dikiminde kullanıyorum ama bu sefer bir kısmını ev tekstilinde kullanmayı düşünüyorum :)

      Sil
  3. bursada oldugunuzu bilmiyordum kumaşları hemen hemen aynı yerlerden alıyoruz.yaptıklarınızı cok begenıyorum suanda sızın kadar tecrubelı degılım.
    blogumda cekılıs var beklerım..http://eyyaskk.blogspot.com.tr/2014/03/cekilis-zamani.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Antalyada yaşıyorum Merve hanım :)

      Sil
  4. Tavsiyeniz için teşekkür ederim Yasemin Hanım . Sevgiyle,bol dikişler :)

    YanıtlaSil